نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 3
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 19:3

ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها

استفاده از رایانه های با صفحه نمایش بزرگ به سرعت در حال رشد است، با این وجود هنوز بسیاری از ویدئو پروژکتورها از آن پشتیبانی نمی کنند. هنگامی که محتوای صفحه نمایش گسترده بر روی صفحه نمایش با نسبت 4:3 متعارف نمایش داده می شود، گاهی اوقات طرفین تصویر بریده می شود و یا کیفیت تصویر با توجه به وضوح ناکافی خراب می شود. این امر می تواند یک مشکل عمده باشد. همین مشکل با نمایش محتوای DVD و Blu-ray نیز وجود خواهد داشت.
هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور با نسبت تصویر 4:3، تصویر تمام صفحه را نگرفته و کوچک می شود.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
پیشنهاد ما ویدئو پروژکتورهای جدید با صفحه نمایش گسترده نظیر مدل های WUXGA است، که از آخرین PC های با صفحه نمایش عریض پشتیبانی می کنند.
علاوه بر مدل های با رزولوشن WXGA برای مشاهده ی منابع PC با صفحه نمایش عریض معمول، مدل های جدید با رزولوشن (1200*1920 با نسبت تصویر 16:10) WUXGA که داده هایی نظیر محتوای Blu-ray را پشتیبانی کرده و مدل هایی که با رزولوشن بالای WUXGA کامپیوترها با صفحه نمایش عریض سازگار هستند، عرضه شده اند. محصولات حال حاضر پاناسونیک از رنج وسیعی از منابع با صفحه نمایش گسترده پشتیبانی می کند.
ویدئو پروژکتورهای جدید با صفحه نمایش گسترده

مقایسه ی صفحه نمایش 4:3 و صفحه نمایش گسترده
ویدئو پروژکتور با نمایش تصاویر در ابعاد وسیع بر روی تمام صفحه، تصویر را با کیفیت اصلی نمایش خواهد داد.
مقایسه ی صفحه نمایش 4:3 و صفحه نمایش گسترده



:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: ارتقاء سطح آموزش با ویدئوپروژکتور, راهکار ارتقاء سطح آموزش, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور با صفحه نمایش گسترده, راهکار دانشگاه پاناسونیک, کیفیت بالا WUXGA, پردازنده وضوح جزئیات, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 2
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 13:37

ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها
وقتی که جزئیات تصاویر به صورت واضح قابل مشاهده نیستند، جذابیت آنها بسیار کاهش می یابد.
وقتی از ویدئو پروژکتور به عنوان ابزار آموزشی جهت نمایش آثار هنری نظیر نقاشی، عکس و فیلم، استفاده می شود، اگر به دلیل کیفیت ضعیف تصاویر، رنگهای اصلی و جزئیات به خوبی نمایش داده نشوند، ارزش واقعی آن اثر هنری انتقال داده نشده است. همچنین لازم است که برای دانشجویانی که با تصاویر پیشرفته آشنا هستند از تصاویر با کیفیت بالا در کلاس استفاده شود. ابزار کمک آموزشی با کیفیت تصویر ضعیف، تا حد زیادی سطح درک و بهره ی آنها را کاهش می دهد.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
آخرین فناوری ها، نمایش تصاویر همانند تصویر واقعی را امکان پذیر ساخته است.
طراحی کیفیت بالا و تکنولوژی های پیشرفته تصویر پاناسونیک با یکدیگر برای داشتن تصویر عالی ترکیب شده اند.

Full HD و کیفیت بالا WUXGA
در پاسخ به افزایش محبوبیت تصاویر بزرگ، پاناسونیک طیف وسیع رزولوشن ‎WUXGA (1,920 x 1,200-pixel)‎ و ‎Full HD (1,920 x 1,080-pixel)‎ را برای پروژکتورهای صفحه گسترده خود با قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن بالا در نسبت 16:10، ارائه داده است.
مدل های با رزولوشن ‎WUXGA (1,920 x 1,200-pixel)‎ و ‎Full HD (1,920 x 1,080-pixel)‎ تصاویر دقیق با جزئیات ریز و پیچیده را نمایش می دهند.
Full HD و کیفیت بالا WUXGA

پردازنده وضوح جزئیات
مدار پردازشگر پیشرفته انحصاری پاناسونیک، محدوده فرکانسی سیگنال های ویدئویی هر کدام از نماها را به وسیله استخراج داده ها در توزیع اجزای فرکانس های بالا، متوسط و پائین آنالیز کرده و خروجی بر اساس جزئیات دقیق را تولید می نماید. تصاویر بدست آمده بسیار طبیعی، روشن و واضح خواهند بود.

پردازنده وضوح جزئیات

تقویت کننده RGB
تقویت کننده ی RGB در ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ یک تراشه ی DLP، با دو ویژگی خود، به طرز چمشگیری کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. اولین ویژگی، فناوری اختصاصی کنترل وضوح رنگ است که جهت بهینه سازی مناطق مختلف چرخه رنگ استفاده می شود. ویژگی دوم، سیستم جدید مدولاسیون لامپ است که به صورت جداگانه شدت رنگ های قرمز، سبز، آبی، سفید را در چرخه رنگ کنترل می کند. تقویت کننده ی RGB، با سطح بالایی از روشنائی و تولید رنگ، به تصاویر با کیفیت عالی دست یافته است.
علاوه بر این، مدل های مجهز به تقویت کننده ی داینامیک، تصاویر را فریم به فریم آنالیز کرده و خروجی لامپ را مطابق با هر صحنه مدوله می کند. این امر موجب دستیابی به روشنائی مطلوب و تولید رنگ عالی برای طیف وسیعی از صفحه نمایش شده است.



:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: ارتقاء سطح آموزش با ویدئوپروژکتور, راهکار ارتقاء سطح آموزش, راهکار آموزشی پاناسونیک, راهکار استفاده در نور پاناسونیک, ویدئو پروژکتور روشنائی متناسب با نیاز, راهکار دانشگاه پاناسونیک, Full HDکیفیت بالاWUXGA, پردازنده وضوح جزئیات, تقویت کننده RGB, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
بکارگیری وال پلیت در کاربرد FTTx
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 19:20

آیا تا بحال به پریزهای مربع شکل دارای جک دقت کرده اید؟ به این پریزها معمولاً وال پلیت (wall plate) گفته می شود. انواع مختلفی از وال پلیتها برای کاربردهای مختلف وجود دارد. هر اتاق جهت راه اندازی کابل مناسب، تقریباً به یک وال پلیت نیاز دارد. در کاربرد FTTx، وال پلیت های فیبر نوری یک جزء ضروری جهت محفوظ کردن لینک فیبر نوری از گردو غبار و صدمه و آسیب می باشد. در این مقاله سعی شده است به برخی از جزئیات در مورد وال پلیت فیبر نوری پرداخته شود.
وال پلیت های فیبر نوری

وال پلیت چیست؟
وال پلیت که پریز دیواری، خروجی ایستگاه کاری یا خروجی ایستگاه نیز نامیده می شود، یک صفحه ای فلزی یا پلاستیکی است که معمولاً بر روی دیواری نصب می شود.(گاهی اوقات ممکن است در کف یا سقف نیز نصب شود.) هر وال پلیت دارای یک یا چند جک می باشد. هر جک به عنوان پریز کانکتور جهت اتصال فیزیکی یا الکتریکی به سیستم کابل کشی شبکه استفاده می شود. با توجه به نوع شبکه، وال پلیت ها به دو نوع وال پلیت مس و فیبر تقسیم می شود . از آنجا که امروزه بیشتر از شبکه های فیبر نوری استفاده می شود، ما مجبوریم که اطلاعات بیشتری راجع به وال پلیت های فیبر نوری کسب کنیم.

انواع وال پلیت های فیبر نوری
وال پلیت فیبر نوری به منظور ایجاد ارتباط بین دو فیبر نوری طراحی شده است. بر اساس انواع آداپتور، نوع فیبر، تعداد و جهت پورت، وال پلیت فیبر نوری دارای طبقه بندی مختلف می باشد.

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس آداپتور
عموماً از چهار نوع آداپتور فیبر نوری در شبکه استفاده می شود که بر همین اساس آداپتورهای نصب شده بر روی وال پلیت نیز در انواع مختلفی می باشد. آداپتورهای SC، LC،FC و ST از انواع رایج اداپتور فیبر می باشد. وقتی که شما به دنبال وال پلیت مناسب هستید کافی است کانکتورهای فیبر خود را چک کنید تا متناسب با آنها وال پلیت خود را انتخاب کند.
طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس آداپتور

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس تعداد پورت
هر وال پلیت بطور معمول تا چهار پورت را در خود جای می دهد. در منازل شخصی، نوع تک پورت برای کاربرد FTTH بکار گرفته می شوند. در ساختمان های اداری نیز نوع چند پورت برای کاربرد FTTD مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در مواقع خاص بسته به نیاز می توان از پورت های ترکیبی با اداپتورهای مختلف استفاده کرد.

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس تعداد پورت

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس جهت پورت
جهت پورت، معیار دیگری برای طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری می باشد. با استفاده از جهت های صحیح می توان از لینک نوری در محیط های مختلف، حفاظت نمود. سه نوع مرسوم آن شامل پورت مستقیم، جعبه شکل و زاویه دار می باشد.

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس جهت پورت

طبقه بندی وال پلیت فیبر نوری بر اساس نوع فیبر
کابل های فیبر نوری بر اساس فیبر های مختلف ساخته می شوند. متناسب با نوع استقرار و راه اندازی فیبر، وال پلیت فیبر نوری Single-mode ،با نام OS2 و Multi-mode با نام OM1،OM2، OM3 و OM4 از یکدیگر متمایز می شوند. از وال پلیت فیبر نوری Single-mode برای اکثر پروژه های FTTx استفاده می شود.

مراحل نصب وال پلیت فیبر نوری
در اینجا مراحل نصب مدل جعبه شکل وال پلیت برای مثال آورده شده است:
مرحله ی 1- تعیین محل نصب بر روی دیوار: محل نصب را با یک مداد بر روئی دیوار علامت گذاری کنید.
مرحله ی 2- از الگو جهت تعیین محل سوراخ استفاده کنید و آن را با علامت گذاری که در مرحله ی 1 انجام داده اید مطابقت دهید.
مرحله ی 3- خطوط را دنبال کرده و با استفاده از یک دریل سوراخ را ایجاد کنید.
مرحله ی 4- وال پلیت را بر روی دیوار گذاشته و با محل نصب مطابقت دهید.
مرحله ی 5- با استفاده از پیچ های مربوطه آن را بر روی دیوار نصب کنید.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی، ،
:: برچسب‌ها: کارگیری وال پلیت, کاربرد FTTx, وال پلیت wall plate, وال پلیت فیبر نوری, لینک فیبر نوری, وال پلیت چیست, انواع وال پلیت فیبر نوری, طبقه بندی وال پلیت, نصب وال پلیت فیبر نوری, شرکت فاطررسانور, شرکت فاطر رسا نور, شرکت فاطررسا نور, ,
راه اندازی uCPE روی پلت فرم Ensemble Connector
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 2:55


شرکت Colt Technology خط جدید uCPE را روی پلت فرم Ensemble Connector شرکت ADVA راه اندازی می کند. استفاده از Ensemble Connector باعث می شود colt شبکه NFV را تقویت کند و سرویس های مقرون به صرفه ای را ارائه دهد، مخصوصاً برای نرم افزار های ثالث و VNF ها. این پلت فرم از ZTP این خدمات را نیز پشتیبانی می کند. ادامه...


:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: راه اندازی uCPE, پلت فرم Ensemble Connector, شرکت Colt Technology, خط uCPE, شرکت ADVA, شبکه NFV, اکوسیستم سرور, محیط کلود, شرکت colt, اخبار فیبرنوری, ارائه کننده تجهیزات فیبر نوری, مشاور پروژه های فیبر نوری, طراح پروژه های فیبر نوری, مجری پروژه های فیبر نوری, فیبرنوری فاطر, فیبر نوری فاطر, فاطررسانور, فاطر رسا نور, فاطر رسانور, ,
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 5
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 3:39

نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
ویدئو پروژکتورها به برق اصلی متصل هستند و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا پس از استفاده خنک شوند.

ویدئو پروژکتورها به برق اصلی متصل هستند و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آنها پس از استفاده خنک شوند. به دلیل اینکه داخل ویدئو پروژکتور پس از استفاده هنوز گرم است، فن به کار خود جهت خنک کردن آن ادامه خواهد داد. اساتید به دلیل مشغله ی کاری بدون اینکه منتظر خنک شدن آن بمانند، آن را خاموش می کنند.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
پاناسونیک ویژگی هایی ارائه داده که به شما اجازه می دهد تا ویدئو پروژکتور را به سرعت خاموش کنید.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine
ویدئو پروژکتور با منبع نورترکیبی LED/Laser به سرعت شروع به کار کرده و به سرعت نیز خاموش می شود.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine

در این ویدئو پروژکتورها تصاویر تقریباً بلافاصله نمایش داده می شوند. همچنین هیچ زمانی صرف خنک کردن دستگاه قبل از خاموش شدن نخواهد شد و شما می توانید بدون نیاز به زمان، ویدئو پروژکتور را به دفعات خاموش و روشن کنید. این بدان معناست که زمان زیادی صرف خاموش و روشن شدن ویدئو پروژکتور نخواهد شد.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ
پاناسونیک ویدئو پروژکتورهای مبتنی برلامپ خود با قابلیت خاموش کردن مستقیم را ارائه کرده است.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

با این قابلیت برای کار کردن سیستم خنک کننده پس از استفاده از ویدئو پروژکتور، حتی اگر کلید برق بلافاصله خاموش شود، از برق داخلی ذخیره شده در آن استفاده می شود. از آنجا که این تابع در صورت قطع برق کار می کند، قابلیت اطمینان را با به حداقل رساندن احتمال خرابی ناشی از قطع برق، افزایش می دهد.


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: خاموش کردن ویدئو پروژکتور , راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 4
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 21:33

نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
ما نمی خواهیم سوختن ناگهانی لامپ یک جلسه ی مهم را خراب کند، چگونه می توان از این اتفاق جلوگیری کرد؟

لامپ ویدئو پروژکتور ممکن است در طی کار به صورت ناگهانی بسوزد. اگر این اتفاق در طول کلاس رخ دهد، استاد از ما می خواهد که لامپ سوخته به سرعت جایگزین شود. اگر ویدئو پروژکتور در سقف نصب شده باشد و یا فضای نصب محدود باشد، این کار بسیار وقت گیر خواهد بود. این زمان اتلاف شده از کلاس می تواند یک مشکل جدی باشد، به خصوص در شرایطی که بروز مشکل و خرابی به سادگی قابل چشم پوشی نباشد.

لامپ سوخته نه تنها سخنرانی و ارائه را قطع کرده بلکه ممکن است مراسمی که امکان برگزاری دوباره ی آنها نیست را به طور کامل مختل نماید. سوختن ناگهانی لامپ برای همه ی افراد مشکل ایجاد می نماید.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

اگر شما از ویدئو پروژکتور پاناسونیک با سیستم نوری دو / چهار لامپ و یا منبع نور ترکیبی LED/Laser استفاده می کنید نباید بابت سوختن ناگهانی لامپ نگران باشید.

سیستم نوری دو/چهار لامپ
-------------------------------
سیستم نوری دو/چهار لامپ، حتی اگر یکی از لامپ ها بسوزد به نمایش تصاویر ادامه خواهد داد.

اگر یکی از لامپها در حین کار بسوزد ویدئو پروژکتور بدون اینکه وقفه ای در نمایش تصویر رخ دهد، بر روی لامپ دیگر سوئیچ می کند. بنابراین لازم نیست برای تعویض لامپ سوخته عجله کنید. شما می توانید آن را بعداً در زمان فراغت خود انجام دهید.

همچنین به لطف حالت رله لامپ، قابلیت اطمینان بالا در استفاده ی طولانی مدت از ویدئو پروژکتور فراهم شده است. با امکان سوئیچ کردن بین لامپها، استفاده 24/7 از ویدئو پروژکتور میسر شده است.

سیستم نوری دو لامپ سیستم نوری چهار لامپ


منبع نور ترکیبی LED/Laser
------------------------------
با منبع نور ترکیبی LED/Laser در ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک، با مشکل سوختن لامپ در طول استفاده مواجه نخواهیم بود، بنابراین قابلیت اطمینان افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این روشنائی خطی ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine روشنائی بیشتر در مدت زمان معین را ارائه می دهد. این منبع نور تا 20,000 ساعت به نگهداری نیاز ندارد. در بسیاری از موارد، بدین معناست که تا زمان چرخه جایگزینی آن به هیچ نگهداری خاصی نیاز نخواهد داشت.

منبع نور ترکیبی LED/Laser


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 3
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 23:23

نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
نگهداری از فیلتر ویدئو پروژکتورهایی که در سقف نصب شده اند، کار سختی است، آیا پاناسونیک برای آن راه حلی دارد؟

پاناسونیک سیستم های فاقد فیلتر و با چرخه جایگزینی بالا را ارائه داده است که این امر نیاز به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

مدل های مقاوم در برابر گرد و غبار، ورود حتی ذرات ریز گرد و غبار به داخل بلوک نوری را با دشواری مواجه خواهد کرد، به طوری که می توان آنها را در شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. ویژگی های زیر به کاهش بار تعمیر و نگهداری کمک خواهد کرد.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

فیلتر های با طول عمر بالا که شامل تمیز کننده ی خودکار و فیلتر سازگار با محیط زیست هستند در برخی از مدل ها موجود می باشند.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ


فیلتر های سازگار با محیط زیست(تصویر سمت راست): فیلترهای سازگار با محیط زیست دارای فیلتر میکروکات الکترواستاتیک است که با استفاده از اثر یونی ذرات گرد و غبار را جمع آوری می کند. همراه با کابینت ضد گرد و غبار استفاده طولانی مدت حتی در شرایط سخت را فراهم می کند
فیلتر های با تمیزکننده خودکار(تصویر سمت چپ): ACF (تمیز کننده خودکار فیلتر) هنگامی که تجمع گرد و غبار را تشخیص دهد در فواصل زمانی از پیش تعیین شده باد به فیلتر زده و آن را تمیز می کند.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک با منبع نور ترکیبی LED/Laser به دلیل طراحی دقیق اپتیک مهر و موم شده، مشکل جایگزینی فیلتر نخواهند داشت. این امر نگهداری از آن را آسان تر کرده است.
ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ سیستم فاقد فیلتر در این مدل ها هیچ فیلتری وجود ندارد، این بدان معناست که شما بدون نیاز به هیچ گونه نگهداری تا 20,000 ساعت، از کیفیت و روشنائی تصویر لذت خواهید برد.


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: نگهداری از فیلتر ویدئو پروژکتور, تعویض فیلتر ویدئو پروژکتور, سیستم فاقد فیلتر پاناسونیک, ویدئو پروژکتور مبتنی بر لامپ, ویدئو پروژکتور Solid Shine, راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 2
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 23:22

نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
جدا کردن ویدئو پروژکتور از پایه جهت تعویض لامپ کار دشواری است، آیا پاناسونیک برای آن راه حلی دارد؟

لامپ را می توان بدون نیاز به جدا کردن و پائین آوردن ویدئو پروژکتور به سهولت تعویض کرد. علاوه بر این، ویدئو پروژکتورهای فاقد لامپ سری Solid Shine دیگر دردسر جایگزینی لامپ را نخواهند داشت.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

در تمام ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ پاناسونیک، تنها با بازکردن یک پیچ از پنل بالا و یا پشت، بدون نیاز به جدا سازی پروژکتور از براکت و خارج سازی از رک، لامپ آن قابل تعویض است. در نتیجه ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک که حتی در سقف نصب شده اند نیز به راحتی قابل نگهداری بوده و در هزینه ها نیز صرفه جویی می نماید.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine

علاوه بر این، ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک با منبع نور ترکیبی LED/Laser عملکرد 20,000 ساعتی بدون نیاز به جایگزینی لامپ، را ارائه می دهد. این امر به طرز چشمگیری هزینه های نگهداری از جمله هزینه های مربوط به نگهداری آنها در انبار را کاهش می دهد.
ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: جدا کردن ویدئو پروژکتور از پایه, تعویض لامپ ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور مبتنی بر لامپ, ویدئو پروژکتور Solid Shine, راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 1
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 2:55

جایگزین کردن سیستم های آنالوگ با سیستم های دیجیتال
آیا این امکان وجود دارد از یک محل به صورت مرکزی تمام ویدئو پروژکتورها را مدیریت و نظارت کرد؟

مدیریت و نظارت روزانه بر همه ی ویدئو پروژکتورهای ساختمان - مانند چک کردن ویدئو پروژکتورها که در پایان روز خاموش باشند - کار وقت گیر و دشواری است. اگر ویدئو پروژکتور دچار نقص فنی شود کار سخت تر می شود مخصوصاً اگر ویدئو پروژکتورها از برندهای مختلف باشند و مجبور به تماس با واحدهای پشتیبانی مختلفی باشیم.
حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.

"نرم افزار کنترل و مانیتورینگ چندین ویدئو پروژکتور"، که پاناسونیک آن را رایگان ارائه کرده است، برای شما امکان مدیریت ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک نصب شده در تمام کلاسها را که به یک شبکه LAN متصل هستند از طریق یک PC فراهم می کند. این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد تمام ویدئو پروژکتورها را از طریق یک عملیات واحد خاموش نموده و وضعیت آنها را در جهت مدیریت کارآمد بررسی نمائید.

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.

از طریق مرورگر وب کامپیوتری که توسط کابل شبکه به ویدئو پروژکتور متصل است می توان به راحتی عملکرد آن را بررسی کرده و به کمک ویژگی ارسال ایمیل زمانی که نیاز به جایگزینی لامپ وجود داشته باشد از طریق پیام از این وضعیت مطلع شد.

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.



:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
قابلیت ارتقاء سیستم دانشگاه ها با بکارگیری ویدئو پروژکتور پاناسونیک – 3
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 2:55

جایگزین کردن سیستم های آنالوگ با سیستم های دیجیتال
ما علاقه مند به جایگزین کردن سیستم های آنالوگ با سیستم های دیجیتال هستیم. آیا برای اینکار راه کم هزینه ای جهت حفظ کابل کشی و دریافت کننده های موجود هست؟

دستگاه های خروجی مختلفی از طریق فرستنده ها و سوئیچ های تولید کنندگان عمده، به ویدئو پروژکتور ما متصل هستند. ما هرچه سریعتر به دنبال جایگزینی ویدئو پروژکتورهای موجود با مدل های جدید هستیم اما نمی خواهیم ساختار اصلی خود را تغییر داده و یا بازسازی کنیم.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

انتخاب ویدئو پروژکتوری که با استانداردهای ارتباطی موجود سازگار باشد، هزینه جایگزینی را کاهش می دهد.

ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود با قابلیت DIGITAL LINK، براساس تکنولوژی HDBaseT که در تجهیزات تولیدکنندگان مهم مانند ‎DigitalMedia 8G+‎ و Extron XTP به کار می رود، طراحی شده اند. این قابلیت اجازه می دهد تا ویدئو پروژکتور به تجهیزات جانبی تولیدکنندگان دیگر که از استاندارد انتقال مشابهی پشتیبانی می کنند متصل شوند. بنابراین به هیچ گیرنده دیگری نیاز نداشته و برای جایگزینی ویدئو پروکتور جدید با هزینه های ارتقاء سیستم، کابل کشی و تغییر سیستم مواجه نخواهیم بود.

ویدئو پروژکتورهای موجود DIGITAL LINK پاناسونیک، همچنین جهت مدیریت و کنترل دیوایس های سیستم با Crestron Connected سازگار می باشد.

ویدئوپروژکتورهای سازگار با استاندارد های ارتباطی



:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار قابلیت ارتقاء سیستم پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,