نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای "زندگی بهتر" در Eco-Products 2014
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:12

در تاریخ 11 دسامبر 2014 یکی از بزرگترین نمایشگاه های زیست محیطی ژاپن با عنوان “ECO-Products 2014” آغاز به کار کرد. پاناسونیک، در غرفه خود که در سالن 5 شرقی برپا بود به معرفی طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها که زندگی را به سمت شیوه زندگی سبزتر برده و فناوری های نوین که می تواند جهان را در دو حوزه "محصولات" و "فناوری های سازگار با محیط زیست" تغییر دهد، پرداخت.

نکات برجسته نمایشگاه

•   حوزه محصولات:
* (ZEH) Zero Energy House : نمایشگاه پاناسونیک آخرین فناوری ها در زمینه صرفه جویی انرژی و ECO و تحولات در حوزه "خانه هایی با مصرف انرژی صفر" بوسیله "Casart Eco Cordis II" که ترکیبی از طیف وسیعی از ایده ها و فناوری های Panahome ممکن شده است را به نمایش گذاشت.
* لوازم خانگی ECONAVI : بازدیدکنندگان موفق به بازدید از کارکرد هوشمند و چشمگیر محصولات در دست تولید مجهز به ECONAVI که به صرفه جویی در انرژی به وسیله تشخیص خودکار مناطق در جهت بهبود بهره وری انرژی کمک خواهد کرد، شدند.
* و...
•   حوزه فناوری های سازگار با محیط زیست:
* راه حل فروشگاهی : در این قسمت پاناسونیک راه حل های فروشگاهی خود که موجب صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود، مانند فریزرهای غیر CFC، قفسه هایی که از مبرد CO2 استفاده می کنند، سیستم هایی که برای ایجاد و صرفه جویی در انرژی با نور LED و سیستم های تهویه مطبوع با هم کار می کنند را به نمایش گذاشت.
* فناوری بازیافت : این قسمت از نمایشگاه در مورد آخرین فناوری های پاناسونیک در جهت بازیافت رزین، طرح بازیافت تابلوهای مدار الکتریکی و صفحات فولاد توضیح می دهد.

اطلاعات بیشتر

لینک دانلود ویدئو



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: سانترال پاناسونیک،پاناسونیک،نمایندگی پاناسونیک،کامتل،نماینده پاناسونیک،پاناسونیک ایران،سایت پاناسونیک،محصولات پاناسونیک،,
فکس پاناسونیک مدل KX-FT983CX
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 12:19

دستگاه فکس از دیرباز یکی از وسایل ارتباطی ضروری به ویژه برای شرکت ها و ادارات می باشد. این دستگاه در انواع عادی و حرارتی و لیزری تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

شرکت فاطر رسانور نمایندگی پاناسونیک امکان ارائه ی انواع مدل های فکس پاناسونیک را به مشتریان خود فراهم نموده.

فکس پاناسونیک مدل KX-FT983CX یکی از محبوب ترین ها می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می نماییم:

  • برش خودکار کاغذ
  • قابلیت سیستم CID
  • وضوح 64 مرحله ای عکس
  • امکان ارسال فکس متوالی

برای اطلاع از سایر ویژگی های این مدل و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فکس پاناسونیک KX-FT983CX

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فاکس،فکس،فکس پاناسونیک،پاناسونیک فکس،دستگاه فکس،فاکس پاناسونیک,
پاناسونیک و نمونه اولیه نسل جدید پخش کننده های BLU-RAY در CES2015
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 8:55

پاناسونیک اعلام کرد برای اولین بار در جهان فناوری پخش Blu-ray را که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا مانند 4K و High Dynamic Range نیز پشتیبانی می نماید، توسعه داده است. انتظار می رود این فناوری به عنوان نسل جدید استاندارد دیسک های Blu-ray (ULTRA HD BLU-RAY) تصویب گردد هرچند ممکن است این تکنولوژی تصویب شده، در آینده تغییر نماید.
نمونه اولیه این پخش کننده در نمایشگاه بین المللی CES2015 از ششم تا نهم ژانویه در لاس وگاس امریکا نمایش داده شد.
این نمونه اولیه تلفیقی از فناوری پردازش ویدئویی و درایو دیسک نوری است که حاصل چندین سال پالایش و پژوهش پاناسونیک بوده و قادر به بازتولید ویدئوهای رزولوشن بالای4K می باشد. از آخرین تکنولوژی های روز دنیا نظیر High Dynamic Range که نشانه یک جهش بزرگ در میزان روشنائی از 100nit تا1.000-10.000 nit که منجربه نمایش بهتر تصاویر می گردد; استاندارد وسعت رنگ BT.2020 که تولید رنگ را تا حد زیادی افزایش می دهد; تکنولوژی فشرده سازی فایل های ویدئویی Blu-ray Disc Playback/ HEVC(H.265) در نرخ بیت بالای 100Mbps ، در این محصول پشتیبانی شده است. این نشانه یک پیشرفت بزرگ در کیفیت تصویر پخش کننده های Blu-ray بوده و موجب لذت مصرف کنندگان از تماشای محتوای 4K Ultra HD با کیفیتی شگفت انگیز در خانه های خود می شود.

از زمان اعلام استاندارد دیسک های Blu-ray در سال 2002، پاناسونیک همواره در پی برتری در استاندارد سازی بوده است.
پاناسونیک در سال 2004 اولین ضبط کننده دیسک بلوری 50GB با قابلیت ضبط دو طرفه، در سال 2006 اولین دستگاه ضبط با قابلیت پخش BD-Video و همچنین برای اولین بار در جهان فناوری پخش دیتای تصاویر Full HD 3D ضبط شده بر دیسک های Blu-ray را در سال 2008 منتشر نمود.

اطلاعات بیشتر

 

 

لینک دانلود ویدئو



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک, نماینده پاناسونیک,
ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-LX321
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:16

به دلیل ویژگی هایی که ویدئو پروژکتور مدل PT-LX321 دارا میباشد بسیار مناسب محیط های آموزشی است. وزن کم ( 2.5 kg) و نویز پایین ( 29 دسی بل) این دستگاه که موجب تمرکز حضار به سخنران می شود از جمله ی این ویژگی ها است.

همچنین طول عمر لامپ بالای این ویدیو پروژکتور موجب کاهش هزینه ها می شود.

از دیگر قابلیت  ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شدت روشنایی: 3200 انسی لومنز

رزولوشن واقعی: XGA - 768*1024

کنتراست: 7500:1

وزن: 2.5 کیلوگرم

برای اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور نمایندگی پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ویدئو پروژکتور مدل PT-LX321

 



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: پروژکتور،ویدئوپروژکتور،ویدیوپروژکتور،ویدئوپروژکتور،دیتا پروژکتور،پروژکتور،ویدئودیتاپروژکتور،قیمت پروژکتور,
از چه تلفن هایی می توان در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک استفاده کرد؟
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 14:9

شما می توانید از تلفن های تک خط یا SLT، دستگاه فکس، تلفن های بیسیم و یا تلفن های اختصاصی پاناسونیک (PT) مانند KX-T7730 در شبکه ای که سیستم سانترال آن کم ظرفیت است استفاده کنید اما بسته به نوع تلفن ممکن است برخی از امکانات برایتان قابل دسترسی نباشد.
اگر تلفن های اختصاصی پاناسونیک (PT) را بکار بگیرید به کمک دکمه های خاص از پیش تعریف شده و صفحه نمایش آن، کار با دستگاه برای شما ساده تر شده و استفاده از تلفن های SLT دسترسی به امکانات مختلف را به کمک اعداد مشخص برای شما فراهم می سازد. بدیهی است اگر از تلفن های آنالوگی استفاده کنید که فاقد کلید "*" و"#" باشند امکاناتی که در فعال سازی آن نیاز به این کلیدها ست برای شما قابل دسترسی نخواهد بود.
علاوه بر این تلفن ها از کنسول DSS نیز می توانید برای برقراری ارتباط مستقیم استفاده نمائید.

اطلاعات بیشتر

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: سانترال،مرکز تلفن،تلفن سانترال،سانترال تلفن،سانترال پاناسونیک,
تلفن بی سیم KX-TG2360JX
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 15:42

امروزه تلفن بی سیم با برند همیشگی پاناسونیک در هر کجا به چشم می خورد، تلفن بیسیم مدل KX-TG2360JX نیز با ویژگیهای برتر خود موجب تمایز با دیگر محصولات پاناسونیک شده است، دفترچه تلفن با ظرفیت حافظه   تا 50 عدد جهت نگه داری مشخصات، سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال، امکان برقراری کنفرانس 3 نفره  بین تماس ورودی، بیس و گوشی، قابلیت قفل کردن صفحه کلید و بسیاری کاربردهای دیگر در این گوشی تلفن گنجانده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک هدایت خواهید شد.
تلفن بی سیم  KX-TG2360JX



:: برچسب‌ها: گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک, تلفن بی سیم, گوشی پاناسونیک, بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن پاناسونیک بی سیم, گوشی بی سیم,
سانترال پاناسونیک KX-TDE600
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 12:8

دستگاه سانترال دارای حداکثر 640 خط شهری و 1152 خط داخلی می باشد.

همچنین سانترال پرظرفیت  KX-TDE600 دارای قابلیت ارتقا است و امکان برقراری سرویس های IP تلفنی بر روی شبکه محلی و شبکه های گسترده را دارا می باشد.

چند مورد از ویژگی های این دستگاه:

-         سازگاری کامل با IP

-         پشتیبانی از تلفن اختصاصی ( IP (KX-NT400

-         تجهیز شده با راه کارها و قابلیت های TDA به طور کامل

-         کارت پیام پیش ساخته

-         برنامه ریزی همزمان چند دستگاه Multi Site Programming

-         تماس کنفرانس گروهی

-         داخلی های متحرک و بهینه شده Hot Desking

-         نگهداری آسان

برای اطلاع از ویژگی های این دستگاه و سایر محصولات پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

سانترال پاناسونیک KX-TDE600



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: سانترال پاناسونیک KX-TDE600, سانترال, مرکز تلفن, تلفن سانترال, سانترال تلفن, سانترال پاناسونیک, پاناسونیک,
دوربین مداربسته پاناسونیک با روکش Rain-Wash
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:58

روکش Rain-Wash چیست؟

استفاده از روکش Rain-Wash در کاور دوربین مداربسته پاناسونیک قابلیت دید واضح تر را در این دوربین ها فراهم کرده و اجازه می دهد امنیت محدوده نصب دوربین حتی در مکان هایی که با بارش باران مواجه است و یا زمان هایی که به دوربین آب پاشیده می شود به خوبی حفظ شود، به عبارتی روکش Rain-Wash با به حداقل رساندن مات شدن تصاویر به علت بارش باران و یا وجود گرد و غبار، دید خوب در این دوربین ها را تأمین می نماید.
زمانی که یک دوربین دام معمولی در معرض قطرات باران قرار می گیرد اثرات آن بر روی کاور حبابی شکل دوربین همچنان باقی مانده و موجب تاری میدان دید می شود، اما با استفاده از روکش Rain-Wash قطرات آب پس از برخورد با کاور مسطح شده و تاری تصویر را به حداقل می رساند. علاوه بر آن پوشش مقاوم آن سبب می شود گرد و خاکی که بر روی کاور قرار گرفته به هنگام بارندگی یا قرار گیری در معرض آب به راحتی شسته شود و تصویر واضحی را ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر

 

 

لینک دانلود ویدئو



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته, قیمت دوربین مدار بسته, دوربین دید در شب, نصب دوربین مدار بسته,آموزش نصب دوربین مدار بسته, آموزش دوربین مدار بسته ,فروش دوربین مدار بسته, خرید دوربین مدار بسته, دوربین تحت شبکه, دوربین مدار بسته بیسیم, نرم افزار دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته قیمت, دوربین پاناسونیک, دستگاه DVR ،دوربینهای مدار بسته, پایه دوربین, آموزش نصب دوربین مداربسته, دوربین IP،دوربین مداربسته پاناسونیک, دوربین دید در شب نظامی, دوربین مدار بسته پاناسونیک, دوربین دید در شب شکاری, دوربین آنالوگ, دوربین مدار بسته وایرلس, دوربین دام, نصب دوربین, دوربینهای مداربسته, آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه, دوربین مدار بسته کوچک, دوربین دید در شب قیمت, دوربین صنعتی, دوربین اسپید دام, دوربین مدار بسته بی سیم, نرم افزار دوربین مداربسته, نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته بی سیم, دوربین حفاظتی, دوربین مداربسته آنالوگ, پایه دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته کوچک, آموزش نصب دوربین, دوربین مدار بسته آنالوگ, خرید دوربین مدار بسته بیسیم, دوربین مداربسته وایرلس, پایه دوربین مداربسته, خرید دوربین مدار بسته ارزان, تعمیر دوربین مداربسته, دوربین PTZ، تعمیرات دوربین مدار بسته, دوربین تحت شبکه پاناسونیک, دوربین های مدار بسته پاناسونیک, دوربین صنعتی دید در شب, دوربین تحت شبکه IP camera، دستگاه ضبط تصویر, دوربین IR، دوربین هوشمند, تعمیرات دوربین مداربسته, نصب و راه اندازی دوربین مداربسته,
فکس پاناسونیک KX-FP711CX
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 15:1

امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. از گذشته تا کنون همواره سرویس دستگاه‌های فکس ازجمله کالاهاو سیستم هایی هستند که در اداره‌ها،دفاترشرکتها،سازمان های آموزشی و... ازلوازم موردنیازو ضروری به شمار می رود و شیوه ای مطمئن برای دریافت و ارسال اطلاعات شناخته شده است .در این راستا شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک دستگاه فکس مدل KX-FP711CX خود را با قابلیت های زیر عرضه می نماید. فکس پاناسونیک باکارایی آسان، قالبی قوی ، مدرن و وسایل جانبی ارزان و در دسترس در مدل های دو کاره ، سه کاره و چهار کاره به بازار عرضه می‌شوند سرعت ارسال فکس 14.4kbps،دارای Caller ID و Speakerphone،دفترچه تلفن با 100 حافظه و بسیاری ویژگی های برتر،جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فکس پاناسونیک KX-FP711CX

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فکس پاناسونیک KX-FP711CX, فاکس, فکس, فکس پاناسونیک, پاناسونیک فکس, دستگاه فکس, فاکس پاناسونیک,
ویدئو پروژکتور PT-VX500
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:49

این مدل ویدئو پروژکتور از محصولات پاناسونیک، مناسب سالن های متوسط  کنفرانس و همایش می باشد، این قابلیت در این ویدئوپروژکتورها وجود دارد که در مکان هایی که روشن هستند نیز با لنز ثابتی که در آن تعبیه شده است بتواند با حسگر نور محیط، روشنائی تصویر  را تنظیم نماید. تکنولوژی ساخت دیتا پروژکتور مدل    PT-VX500 پاناسونیک LCD می باشد، شدت روشنایی 5000 انسی لومنز، کنتراست 4000:1، طول عمرلامپ 4000ساعت و وزن 4.8 کیلوگرم از دیگر مشخصه های این دستگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

 ویدئو پروژکتور PT-VX500

 



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور PT-VX500, ویدئوپروژکتور, ویدیوپروژکتور, دیتا پروژکتور, پروژکتور, ویدئودیتاپروژکتور, قیمت پروژکتور,